richyvonne.reismee.nl

02-08-2019 Moab

http://actcampground.com/

2-8-19

 

Om een uur of twee vannacht moest ik naar het toilet. Het toilet is hier een apart gebouwtje buiten. Ik verbaasde me over de hoeveel sterren en vroeg me af of we in Nederland ook zoveel sterren. 

Vanmorgen was snel de boel weer aan kant. We aten brood met kaas en jam. We sloegen bij de Walmart wat proviand voor vandaag in. Daarna reden we door naar Fifth water hotspring. Deze had ik ook op Google Earth gevonden. Je loopt zo’n 3,5 km langs de rivier omhoog. Daar is dan de hotspring met een waterval waar je in kunt. Ik had er foto’s van gezien en was verkocht. Ik hoopte maar dat de foto’s geen bedrog waren want het was 36 graden en op het heetst van de dag, pfft. Het was inderdaad de moeite waard. Het was echt lekker warm en Jessie, Juul en Lars gingen nog door de waterval heen. Ze hadden een gat gevonden waar ze hun hoofd doorheen konden steken en dan kon je hun koppies door de waterval heen zien. Plezier genoeg. We daalden de berg weer af en kwamen in een bloedhete auto terecht. Pfft, echt niet normaal die hitte. Maar we hoorden dat het in Nederland ook flink heet was geweest. 

Daarna begon de lange rit maar Moab. We vermaakten ons met wat reisverhalen lezen en slapen. In Moab waren we helemaal gelukkig met de kamer die we op de camping kregen. Het zag er netjes uit. De aardige mevrouw van de receptie bracht nog handdoeken en vertelde ons dat er nog een waterval met een hotspring op loopafstand was. Ik wist dat ik die gepinpoint had. Ze had een landkaartje meegenomen een aangegeven waar deze te vinden was. Wie weet gaan we die morgen nog wel bezoeken. Ze liet me de wasmachines zien (die ik later meteen volpropte) en de basic maar nette douches. Daar waren we allemaal wel aan toe. we mochten gebruik maken van de buitenkeuken en binnen keuken en gratis koffie en thee pakken. Er is zelfs een pizzaoven. Nee, we vermaken ons hier wel hoor.  

Lars trakteerde ons op een etentje. We aten heerlijk bij Denny’s en mocht ook nog een toetje uitzoeken. Erg lekker Lars, dank je wel ?. Daarna kochten we nog spullen voor het ontbijt en bedachten we wat we allemaal mee moeten nemen op de kano’s. overmorgen is het namelijk zover. Dan gaan we vier dagen de Greenriver afzakken. Morgen gaan we langs ver kanoverhuurbedrijf voor aanvullende informatie en gaan nog een wandeling doen. Dat moet dan wel vroeg gebeuren omdat het hier vandaag 40 graden heet was. Vroeg opstaan en je dingen doen is dan het toverwoord. 

Reacties

Reacties

Wendy

Zoveel leuke verhalen! Behalve die van het smerige huisje brrr

José

Wat een belevenissen! Veel plezier met de kanotocht, geniet ervan :-)...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!