richyvonne.reismee.nl

27-07-2019 Cody

27-7-19

Voor vandaag was het plan om een lekker rust dagje te nemen. Daarom stonden we lekker laat op en aten we eieren met spek. Daarna deed iedereen iets voor zichzelf, de jongens trapte een balletje, Fenna en Fabrice lazen een boek en Jessie keek een serie. Om een uur of één was het tijd om met de auto de berg op te rijden en een wandeling te maken langs de rivier. Fenna en Fabrice bleven in het huisje en namen voorbereidingen voor het avondmaal. Na een prachtige autorit kwamen we uit bij een camping langs het water waar we gehoopt hadden wat afval te kunnen dumpen. Helaas kon dit niet, we besloten we om hier de wandeling te beginnen. Net de camping af kwamen we onze eerste obstakel tegen… de rivier waar we overheen moesten. Tja hoe gingen we dit dan weer doen? Een stukje de rivier afgedaald te zijn, was er een versmald stuk waar we overheen konden springen. Door de prikkers en struiken moesten we weer terug naar het pad. Zo nu kon de wandeling beginnen zou je denken… Helaas, want na nog geen 100 meter begon het een beetje te druppelen. Maar dat mocht de pret niet drukken, wij zijn niet van suiker. Verderop het pad kwamen we 3 mensen te paard tegen. Hoe waren we door de rivier gekomen, want onze schoenen waren nog droog? Ja daar zijn we heel handig in geworden de laatste tijd. En waar was onze berenspray? In Juul z’n broekzak.. Nee nee dat moesten we echt vasthouden, gister waren ze nog een grizzlybeer tegengekomen en deze was niet bang. Oké oké we zouden hem vasthouden. Waar kwamen we eigenlijk vandaan? The Netherlands. Wat hebben jullie toch met Wyoming, wij hebben ook mensen gehad uit The Netherlands. Nee zei de ander dat was Nepal… Achja, scheelt maar een stukje zullen we maar zeggen. Na nog een paar vragen konden we doorlopen tot het toch wel heel hard begon te regenen. Dan maar omdraaien. Weer terug bij de rivier waren we 5 verzopen katjes en zijn we met schoenen en al de rivier overgestoken. Wat een verschil kan de heen- en de terugweg hebben hé… Terug op de  camping kwamen we de mensen te paard weer tegen ‘’That was a short walk, welkom to Wyoming guys.’’ Dan maar een stukje verder rijden met de auto, gelukkig was dat ook niet saai. De weg ging namelijk over de rivier, tja daar wilde de kinderen ook wel even zelf overheen rijden hè. Terug in het huisje waren Fenna en Fabrice druk bezig met de voorbereidingen van het eten. Fabrice wilde graag trakteren, omdat hij met ons mee mocht op vakantie. Na een heerlijk avondmaal van spareribs, bloemkool en frietjes, kregen we ook nog een heerlijk toetje van vers fruit en yoghurt. Daarna hebben we nog een kop thee gedronken en toen was het bedtijd, morgen gaat de wekker weer vroeg af.

Groetjes Jessie