richyvonne.reismee.nl

24-07-2019 Black Hills

Vanmorgen hebben we lekker kunnen uitslapen. Nou ja 7:30 uur waren we wakker. Mama en papa waren al eerder op pad, en papa is proberen wild te spotten en mama heeft een mooie wandeling gemaakt bij het meer dat bij de camping ligt. We hadden geen ontbijt dus dit was de eerste missie. Aangekomen bij de winkel hebben we lekkere broodjes gekocht met vleesbeleg. We reden naar Deadwood waar we ons ontbijt lekker konden op eten. Deatwood is een klein stadje in de buurt van de camping. Na het ontbijt hadden we besloten om hier even rond te lopen. Na een uur waren we klaar en hadden we alles wel gezien. We reden naar een waterslide waar we even een wandeling moesten doen voordat we echt konden beginnen met glijden. Mama en ik hadden geen tijd meer gehad om de waterschoenen te pakken we moesten de wandeling op onze Berkenstocks afleggen. Dit ging enig sinds wel. Aangekomen bij de waterslide bleek het een kleintje te zijn maar dat maakte voor ons niet uit. Het ijskoude water was heerlijk met de 32 graden die we hadden. Omdat we 4 nachten een camping overnachting hadden, hadden we geen kans om te douchen. Dit vinden wij allemaal niet erg maar misschien de mensen die langs ons lopen wel. Dus toch maar even onze haren gewast in het koude water. Dit was pas echt een uitdaging. Misschien kan je je het wel voorstellen, het water waar wij in zaten kwam van de bergen. Je hoofd hier onder water doen is dus echt een uitdaging. Maar alles voor onze mede mens. Toen we uitgezwommen waren zijn we terug gegaan naar de auto en hadden we besloten dat we naar het air space museum te gaan. Jessie en ik vonden dit niet erg want papa zei dat we daarna naar een Ross (grote kleding winkel met allemaal merk kleding) zouden gaan. Bij het museum waren de jongens net in een grote speeltuin. Overal op tikken en aan voelen. Naar dat we alles hadden gezien en voor een prikkie wat hadden gedronken daar. Gingen we naar de Ross dit was de hemel voor Jessie en mij (vooral voor Jessie). Toen we aankwamen was er een grote stortbui en gelukkig was papa zo lief ons allemaal voor de deur af te zetten. Naar een uur shoppen moesten we echt gaan want het werd al laat en we moesten nog een uur terug rijden. Aangekomen bij de camping was het gelukkig net gestopt met regenen en dat was voor ons de kans om lekker aan het eten te beginnen. Op het menu stond broodjes hamburgers met aardappels. Na deze heerlijke maaltijd hebben nog erg gelachen (misschien kwam dit door de wijn en bier die we hadden). Na een heerlijke dag gingen we om 21:15 uur slapen want morgen gaat om 06:00 uur de wekker om naar de ranch in Cody te gaan.

Ada

Tjonge tjonge wat een mooi verhaal en hoe doen jullie het goed
Nogmaals veel plezier en kom heel weer
Fijne vakantie

Theo Wouters

Het zijn weer twee schitterende verhalen door het gebied van de de Black Hills. Heel avontuurlijk om zo je vakantie door te mogen brengen. Gisteren en ook vandaag is het "hitte"-record gebroken in Eindhoven. 40,7 graden. Wat een hitte, je kunt niets doen, alleen vroeg opstaan en 's middags een siësta houden. Veel plezier nog en tot de volgende schrijf-ontmoeting.

Max & Coby

Lijkt ons ook prachtig om het mee te maken! Wel diepe ravijnen zagen wij...
Kan je daar ook trouwens beren tegenkomen?
Nog heel veel plezier allemaal !!

Cher & Co

Heerlijk om jullie avonturen te lezen! ik heb mijn laptop vandaag voor het eerst weer aangeraakt (knap he?), en ik heb al jullie verhalen in 1 ruk gelezen onder het genot van een kopje koffie. Vandaag eindelijk weer een beetje menselijke temperatuur in Nederland :) Alles helemaal top hier! Hondjes hebben de hitte ook goed doorstaan! Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal! Veel plezier allemaal!