richyvonne.reismee.nl

21-07-2019 Rocky Mountains

Vanmorgen werden we allemaal om 6 uur wakker. We begonnen meteen met de tassen inpakken want vandaag gaan we naar de: Rocky Mountains. Na dat we dit hadden gedaan gingen we ontbijten in het hotel. We waren erg teleurgesteld want er was geen lekkere bacon. Er waren worstjes, nou ja dan moeten we het hier maar mee doen. Na het ontbijt zijn we aangereden en eerst even boodschappen gaan doen en daarna begint de reis naar de Rocky Mountains echt. Onderweg zagen we herten, hier moesten we natuurlijk voor stoppen en even een foto van maken.

Aangekomen bij de camping voor de komende twee dagen zien we dat we een prachtig uitzicht hebben op het araparo bay. We zitten echt op 2 meter van een groot meer. Dit vonden de jongens natuurlijk leuk, ze voelde zich weer helemaal kind. Papa sprong meteen in het water maar kwam er snel uit want het was wel heel koud. Na dat we de tenten hebben opgezet en een heerlijke fruit hap hebben gegeten gaan de mannen dan ook op pad. Ze proberen allemaal boomstammen te verzamelen om het meer af te drijven. Vervolgens kwam Juul op het idee om een vlot te bouwen, dit moesten we helaas onderbreken omdat er donkeren wolken aan kwamen. Snel alles opgeborgen en bedacht om naar een visitor center te gaan 10 mijl verder op. We zaten net in de auto of het begon te regenen. Nadat we hadden gekeken bij het visitor center gingen we naar een prachtige waterval. We moesten een stukje lopen om er te komen maar het was prachtig. We zouden niet familie Maassen zijn als we een andere route kozen. En dit deden we dus ook. Gelukkig was het een goeie route en hoefde we niet om te keren zoals de andere keren dat we op avontuur gingen.

Toen we naar de waterval reden kwamen we door een leuk stadje (echt zoon Amerikaans stadje uit de films). Hier wouden we graag even door heen lopen. Er waren leuke winkels met van alles en nog wat, zo was er een winkel waar ze meubels van hout verkochten en deze waren prachtig. We besloten om iets in het stadje te gaan drinken. Er werd live muziek gespeeld en dit vonden wij natuurlijk heerlijk. Er was een midgetgolf baan bij en Juul en ik wouden hier graag gebruik van maken. Het was een zelf in elkaar gezette baan waar wat gaten in zaten. Hierdoor waren we al snel een bal kwijt. Toen we klaar waren stonden er al nieuwe biertjes klaar. En een Fabrice die op een monnik leek. Hij had zijn pet met de muts van zijn vest op en zijn vest dicht tot boven aan de kin.

Hij had het koud terwijl wij in een T-shirt zaten. Er werd leuke muziek gespeeld en ik had mama overtuigd om mee te gaan dansen. Naar een liedje waren we er klaar mee want toen mama vroeg of ze John Denver wilden spelen trokken ze een vies gezicht. We gingen terug naar de camping en zagen een paar roofvogels.

Nu gaan we lekker eten: warps met kip en groeten voor mij staan noedels klaar omdat ik hier meer zin in had. Ons toetje is denk ik marshmallows van het kampvuur.

Groetjes, Fenna