richyvonne.reismee.nl

15-08-2019 Denver

https://www.wyndhamhotels.com/laquinta/denver-colorado/la-quinta-denver-gateway-park/overview

15-8-19

Na het opruimen van ons huisje ging ik uitchecken. Ik vertelde tegen de aardige hoteleigenaresse dat we nog een salade in de koelkast hadden achter gelaten. Ze gaf aan dat haar man die tussen de middag wel op zou eten. Ik had ook wat conservenblikken achtergelaten. Ze was er in ieder geval blij mee. De bearspray had ik ook in de kast gezet, maar er weer uitgehaald. Ik dacht: ik kan hem straks beter aan iemand in een camper geven. Later tijdens het tanken kon ik er mevrouw blij mee maken die alleen met haar camper en een auto op de haak rondreed. Heel erg stoer! Ze was er heel erg blij mee. Normaal nam ze haar twee honden mee, maar nu niet. Dit gaf haar wat zekerheid. Mooi, de goede daad voor vandaag alweer gedaan.

Fenna wilde graag het Red Rocks park zien en dan voornamelijk het amfitheater. We parkeerden de auto en liepen er een rondje. Vier van ons waren nog niet wandel moe en wilden nog door het park lopen. Voor Juul, Fenna en mij hoefde het niet meer. Het was 37 graden en behoorlijk benauwd. Wij zochten een mooi plekje om te zitten. We babbelden wat en na een klein uurtje was de rest alweer terug. We aten er ons meloentje en begaven ons richting hotel. Er waren nog genoeg mooie dingen te zien, maar een middag relaxen aan het zwembad is ook wel eens lekker. Omdat onze kamer nog niet klaar was kregen we 2 kamers. Beter! Nu hoefde 1 van ons niet op de grond te slapen. Ook beter omdat we 50 dollar terug kregen.

We sliepen wat, zwommen wat en Lars en Jessie gingen nog maar weer eens naar de Ross. Lars kocht een paar Levi’s broeken en Jessie en BH.

Omdat het de laatste keer was dat we zouden gaan eten viel de keuze op Applebees. Die keuze was overigens zo gemaakt. Het blijft toch ons favoriete restaurantje.

Op de terugweg naar het hotel praatten we nog na over de vakantie. Welke overnachtingsplek was de mooiste? Waar hadden we langer willen blijven? Yellowstone, Rocky Mountains en de ranch in Cody waren toch wel favoriet. Juul gaf nog maar weer eens aan dat het toch wel erg bijzonder was om wakker te worden naast een elk. Jessie was blij dat ze niet uit bed gegaan was om te kijken wat er voor een dier naast de tent liep. Ze was zich waarschijnlijk rot geschrokken.

In het hotel logde ik in op de site van Icelandair. Ik printte de boardingspassen en hiermee zijn we zowat klaar om te vliegen. Morgen is alweer de laatste dag hier in Denver. Bijna weer thuis ?, met veel mooie herinneringen.



Reacties

Reacties

Marjolein Rensen

Genoten van jullie verhalen! Wens jullie een leuke laatste dag en een veilige en fijne terugreis.

Claudette

Super verhalen, dank daarvoor!! Tot gauw!! ✨ ? ✨

gonny peters

Hartelijk Dank ,voor al jullie verhalen,

was weer genieten!!

gonny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!